۲۷ مهر ۱۳۸۹، ۲۰:۰۹

حجت الاسلام حاتمیان:

وحدت ضروری ترین مسئله جامعه است

گرگان - خبرگزاری مهر: رئیس گروه مناطق ویژه سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: موضوع وحدت از ضروری ترین مسائلی است که قبل از تشکیل مذاهب اسلامی در قرآن کریم با صراحت بیان و سفارش شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، حجت الاسلام احمد حاتمیان عصر سه شنبه در دیدار با علمای اهل سنت بندرترکمن، وظیفه همه علمای اسلامی را حفظ اتحاد و برادری و تقریب بین پیروان مذاهب اسلامی دانست.

این دیدار با هدف بازدید از اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن و بررسی و ضعیت فرهنگی اجتماعی منطقه و چگونگی وحدت و تقریب مذاهب در بین علمای منطقه صورت گرفت.
 
در این دیدار که کارشناسان مناطق ویژه کشور و استان، معاونت فرهنگی استان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن نیز حضور داشتند با ائمه جمعه بندرترکمن و سیمین شهر دیدار و گفتگو و از مصلی و حوزه علمیه اهل سنت مسجد قبا بازدید بعمل آمد.
 
نشست با کارشناسان فرهنگی استان، بازدید از اداره شهرستان بندر ترکمن، دیدار با امام جمعه اهل سنت بندر ترکمن حاج آخوند عابدی کر، دیدار با امام جمعه سیمین شهر حاج آخوند حنفی، جلسه و نشست با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان از اهم برنامه های رئیس گروه مناطق ویژه سازمان تبلیغات اسلامی است.
کد خبر 1174360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha